Lillebror kom till Kisa!



Hej!
Idag har jag då jobbat igen även om jag inte har någon energi kvar. Men man fick kämpa för att orka. Något som var roligt senare på kvällen var att världens starkaste man Magnus Samuelsson kom och köpte pizza. Har aldrig sätt honom på Röda Huset förut. Annars idag har det gått bra, som förut. Först idag så var det sol och varmt. Sedan vid fyra började det regna och så blev det varmt och fuktigt. Och imorgon och på lördag å söndag så ska det regna och så. Inte så kul att jobba då, när allt blir fuktigt. Förhoppningsvis kan/får jag och lillebror åka till Rimforsa och gå på Rimforsa marknad. Just det, min lillebror kom hit idag. Länge sen jag träffa honom. Fast tycker bara synd om honom när han ska vara här. För eftersom jag och pappa bara jobbar nu när det är sommar och då har inte min bror någonting att göra förutom att kolla på tv och leka med bilar själv. Hade hellre varit med min bror och hittat på något nu när han är här. Men blir nog svårt med det tyvärr. Jag tycker det är så jobbigt när han inte har kul här. Men hoppas bara att det går bra att vi två åker till Rimforsa på lördag. Nu ska jag och lillebror gå och lägga oss, för jag är helt slut. Godnatt alla ni som läser, peace!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0