Grillad flintasteeeeek!




Hej!
Idag har jag bara tagit det lugnt. Känns väldigt bra btw. Gick upp vid tio i elva och fick äta frukost helt ensam. Gjorde mig fyra knäckemackor och ett stort glas vatten. Har lyssnat på East FM hela dagen och skrivit lite på bloggen. Uppdaterat det jag inte haft tid att skriva om. Har ju hänt så mycket den här veckan som varit. Men idag blev det att vara ta det lugnt och varkligen känna att sommarlovet har börjat. Men tyvärr så ska jag ju sommarjobba typ hela sommaren. Hos min pappa på Restaurangen, Vilket jag egentligen inte vill, men jag behöver ju pengar, så det är väl lika bra att bita ihop och våga servera och svara i telefon. Måste bara lära mig alla pizzor så jag fattar vad folk beställer.

Min bror var på kalas förut vid halv fyra så jag hängde med mamma och hämta honom vid klockan sex. När vi kom tillbaka så var det dags att äta. Flintastek och sallad blev det för min del. Riktigt gott va det!
Nu blir det att kanske kolla på en film eller något. Imorgon blir det Lkpg med mamma och Natha.
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0