Min bikini?

Hej!
Idag har jag inte gjort så mycket. Stod på ballkongen och kollade på alla bilar som åkte förbi, inte det roligaste. Men det är alltid något, fick frisk luft med på köpet. Blir väl att kanske hjälpa pappa senare på kvällen. Satt och kollade lite på internet och tänkte kolla på kläder. Främst på badkläder. Och då hitta jag den här bikinin, jag älskar den. Funderar på att köpa den så fort jag kan, så man kan få någon bikini man gärna vill ha iaf. Sist var ju min bikini slut, jäkla skit! Men den här gången ska jag fan i mig hitta den här och den ska bli min!
Ska åka till H&M så fort jag kan.

Nu ska jag kolla lite på tvn och vänta på att klockan ska bli lite mer så man kan börja äta chips och dip, mums!
Ha det bääst!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0