Vattenmelon och Piggelin




Hej!
Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade och åt frukost, kollade lite på tv, satt vid datorn, åt en stor skiva Vattenmelon och många glassar Piggelin, mums! Egentligen gillar inte jag vattenmelon, på grund av kärnorna. Även om dom inte känns, iaf de vita. Men jag gillar ändå inte vattenmelon så mycket. Äter hellre nätmelon eller honungsmelon.

Efter att pappa hade slutat och städat åkte vi in till Lkpg och åt på donken. Blev en cheeseburgare för mig och en läsk. Skulle ha köpt två. Fast egentligen inte. För jag mådde illa efteråt. Varför vet jag inte. Sedan kommer det in en riktigt full tjej, som knappt kan stå på sina egna ben. Hon ska stå i kön, men tar ist en stol och sätter sig i kön. Hon märkte nog själv att hon inte kunde stå upp, haha! Efter en stund började kön bli mindre och hon ställde sig upp och hennes killkompis eller vad det var kom tillbaka från toabesöket. Han va lika full han. Men det roliga va att när hon skulle ta ett steg eller överhuvudtaget stå still så stod hon som en nyfödd kalv. Med stort avstånd mellan fötterna och knäna innåt. Det så sjukt roligt ut! hahaha..

Klockan va typ tolv när vi kom till donken och vi satt där i en timme ungefär, så när vi va hemma så va klckan halv två, två på natten. Det blev att gå och lägga sig direkt. Höll på att somna i bilen, typ precis när vi kom till Kisa. Mer har inte jag gjort!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0