Bio med Angelica och Nathalie



Hej!
Efter en seg och flummig dag i skolan blev det bio med mina systrar. Det börjar med att Angelica har det lite stressigt och måste fixa massa saker innan hon kan komma in till stan och träffa oss. Så jag och Natha fick gå på stan lite och såklart fanns det massa kläder, skor, smink och sånt som jag vill ha. Men jag tänkte: Nej, jag ska inget köpa än. Jag fyller om två dagar så jag kan vänta lite. Men det blev iaf att kolla i massa affärer och Natha hitta massa snygga skor på H&M som jag kommer köpa lite senare. Det tog hur lång tid som helst för Natha att bestämma sig om hon skulle köpa eller inte. Tillslut blev det att gå där ifrån. Det blev bara en Adidas-tröja. Sen sprang jag och Natha in på Hemköp och köpte en cola, marabou och kexchoklad till Angelica och gick sen till bion där Angelica snart skulle komma. Jag och Natha bestämmer oss för att köpa något gott där. Och det blev en Blockbuster: två stora läsk, en stor popcorn och en stor snaks (baconchips) plus att vi köpte en liten popcornkrydda med, mums. Fan va gott det var. Men gud va ont i magen jag fick. Hade ju inte ätit någon mat innan bion. Så jag mätta mig med popcorn och läsk. Ingen höjdare precis. Hade skit ont i magen, men det är den smällen man får ta.

Sen tillslut så skulle bio börja. Jag kan ju säga att den börjar bra, den fortsätter vara riktigt bra och rolig och den slutar fantastiskt. Den är helt enkelt värd att titta på. Älskar Kristina. Hon va för rolig. Jag ska inte berätta för mycket, eftersom det finns andra som vill se den. Och om jag berättar så blir det inte lika roligt att kolla på den själv. Så köp biljetter för fan! HAHAHAH....

Efter bion skjussade Angelica oss till rese och vi tänkte att vi kunde ta Norrköpingståget, men nehe då. Vi kom till rese halv nio och tåget kom halv tio. Vi kände att vi inte ville sitta där i en timme, så vi ringde våra kontaktrer och blev hämtade. Jag och Natha hade skitroligt på rese medan vi vänta. kom hem ganska sent och jag tänkte att jag kommer vara förbannat trött imorgon i skolan. Men det är väl bäst att jag går och lägger mig när jag kom hem. Kom hem typ halv elva. Så har min dag varit.
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0