I Love IMac

Hej!
Imorse vaknade jag av mitt alarm som vanligt, men jag ville bara fortsätta sova. Jag hade ingen ork att resa mig upp. Men så gick alarmet igång igen. Men jag kom upp tillslut. Innan jag och min syster skulle gå till bussen blev det kaos där hemma. Jag hann inte äta men jag hann att göra mina knäckemackor och jag fick ta med mig dom till skolan. Ska äta dom efter den här lektionen. Är jättehungrig.

Just nu har jag Madiekunskap som är slut om tio minuter, så jag måste skriva klart detta inlägg snart. Efter denna lektion har jag naturkunskap, sen lunch, sen estet och sist engelska. Hoppas den här dagen är över snart. Vill hem och vila upp mig. Känner träningsvärken i magen idag, hahaha! Ha en fortsatt trevlig dag.
PS: det är en sån här dator som är på bilden som jag sitter vid nu och skriver på varje dag. Fett nice.
Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0