Idol 2012?


Jag hörde för ett par dagar sen eller om det va någon vecka sen att min bästa vän prata om att vara med i Idol 2011. Jag tycker verkligen att hon ska söka. Jag hade gärna följt med henne, men det var tydligen många av hennes vänner som fick den chansen, tråkigt nog. Men jag får väl önska henne all lycka, om hon tar den här chansen. Jag ger allt mitt stöd till dig gumman.

Själv hade jag Idoltankar redan förra året tror jag det var. Jag har kollat på idol i många år och fick själv tankar om att någon gång söka till idol. Men det värsta är att jag inte gillar att stå framför människor och sjunga, Jag gjorde det när jag var mindre, men då sjöng jag i kör. Det är en helt annan sak. Nu i det här läget gäller det helt solo. Det skulle bli väldigt spännande att få komma dit och träffa på den här chansen, att kanske vara med i idol och kanske vara så bra inför juryn och gå vidare. Men jag vet inte om jag vågar. Jag känner ju redan nervositeten bara vid tanken. Men OM...jag skulle söka till idol, så skulle jag nog göra det nästa år, 2012. För jag känner att jag inte har mod eller en riktigt ren röst till det i år. Måste öva lite och hitta bra låtar som jag kan öva till.
Övning ger färdighet, det är mitt motto!

VAD TYCKER NI? SKA JAG SÖKA TILL IDOL 2012?
Kiss and hugs / J.

Kommentarer
Postat av: angelica

ja, det tycker jag absolut att du ska göra! men öva rösten ordentligt först så att den håller när du väl står där=)

2011-03-18 @ 18:19:28
Postat av: Jessica Owrak

Kul att du tycker det syster. Ja absolut, jag ska börja öva ordentligt. Jag vill inte komma dit och vara oförberedd. För jag vet hur tufft det är :)

2011-03-18 @ 18:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0