Individuella valen





Hej!
Idag vaknade jag och Natha tio över sex och vi skulle börja gå till bussen halv sju, så jag fick lite bråtton att sminka mig, ta på mig kläder och fixa håret, men jag hann att fixa allt på en kvart så jag hade fem minuter kvar. Men det blev ändå stressigt. Men vi hann med bussen som tur var.

morgonen börjar med att Ellinor är tillbaka i skolan igen, nice! Kul att se henne igen. Det börjar med att vi har naturlabb på morgonen och det var ganska kul, fick kolla i mikroskop och kolla mögel och sånt. Det var lite äckligt, men också väldigt coolt. Efter labben hade vi rörlig bild i två timmar, vi ska börja göra en berättelse ungefär, eller vi ska ha en som är berättare, som ska läsa boken, vilket Josefine och Ellinor valde mig att vara, får se hur det blir med de. Och så ska vi visa bilder som tillhör boken med. Det verkar vara ganska kul och hoppas det går bra bara. Sista lektionen hade vi Anders Trygg och det var helt okej, vi satt bara och "lyssna" på honom. Alla satt och sov medan han prata, elakt. Okej inte alla, men nästan alla.

Sen kom jag hem och jag var tvungen att välja mina individuella val som måste vara klar till idag, efter 00.00 inatt är det försent, men....jag har valt. Det blev Bild och form, frisör och mode sömnad. Hoppas det blir bra val och att dom är på skolan. Vill lixsom inte hoppa fram och tillbaka till olika skolor. Men det ska nog bli bra. Man var ju tvungen att välja reservalternativ, om man inte kan komma in på de kurser man har valt, så jag tog Matematik B som reserv. Hitta inget annat bra. Nu ska jag sova, ska åka till Norrköping och shoppa med mamma och Natha imorgon!

Just det, måste bara berätta att det är jag som har gjort de där med kiwin på bilderna, och så har jag tagit bilderna själv. Fint va?! (happy face)
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0