Mars månad!



Hej!

Det är en ny månad och det känns som att det var länge sen jag skrev på bloggen, jag är en dålig uppdaterare. Men ska försöka skriva lite oftare. Det blir nog mycket skrivande när jag sitter i skolan.

Idag har jag varit i skolan, hade idrott på morgonen och fick många hårda bollar och sparkar på både ben och fötter när vi spelade fotboll, sen bytte vi till lite mer ansträngande grejer. Göra armhävningar och samma mer. Men det gick bra faktiskt, kämpade som fan och gjorde nog lite för mycket på varje station. Men det är bra träning. Får se imorgon om jag kan komma upp från sängen. Efter det hade vi naturkunskap, vi fick tyvärr inte tillbaka våra prov, vilket alla typ ville ha tillbaks. Fan inte okej! Sen var det matte och sist svenska. Gud va skönt att åka hem sen. Orkade verkligen inte att vara kvar i skolan. Men...jag klara mig.

Jag måste säga att MARS är den bästa månaden av alla månader, det lät skumt att skriva så. Men det lät helt rätt, hahha!

Nu sitter man här med datorn i knät och skriver på bloggen och kollar på tv, tillsammans med två sjuklingar som sover på båda mina sidor. Känns verkligen kul att umgås med dom....not! hahaha. Nu blir det kanske att äta något och kolla på lite serier och sen är det väl dags att sova sen. Ha en fortsatt trevlig tisdag.
Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0