Norrköping med Medie-eleverna





Hej!
Imorse åkte jag till skolan från Finspång tillsammans med Natha. Sen kom vi tillslut till skolan och jag kom lite sent, på grund av att bussen jag åkte kom till skolan vid tio över åtta. Men jag hade inte missat så mycket som tur var.

Sen efter den lektionen hade vi naturkunskap, men vad händer? Jo lilla Per Henrik är inte i skolan, eller han kom inte till lektionen, så vi gick efter en kvart. Så då fick vi en timmes rast och sen var det lunch. Maten var okej. Chilisoppa va det. Blev varma mackor till det, funka perfekt.

Efter lunchen skulle vi, alla som går i Media, 1or, 2or och 3or plus lärare åka till Norrköping och kolla på någon mässa typ. Där elever har skapat små företag och visst det är kul att dom har gjort det. Men hur kul är det att kolla på sånt? Det tog ungefär en halv timme för oss att åka dit, okej fine. Men sen tog det typ bara tio minuter en kvart att kolla på alla små företag. Sen kände jag att jag var färdig. Då ville jag hem, för jag hade en sån elak huvudvärk sen imorse. Men det blev ju bara värre, eftersom det var tusentals elever från olika skolor som var där och skulle kolla. Jag och Jossan hitta ju en snygging, som vi mötte på flera gånger, haha! Sen såg man ju andra snyggingar med, men det är ju en annan sak. Jag mötte på Johanna och Ellinor som gick i min klass i 9an. Jättekul att få träffa dom igen, har kanske bara träffat dom en eller två gånger efter att vi hade slutat 9an. Helt sjukt att man inte ses oftare. Träffade också på Jessica, Emelie och Alex som också gick i min gamla klass. Trevligt måste jag säga. Åkte i den bussen som är på bilden med, hahaha. LHC!

Sen kom jag äntligen hem och vi satte igång med maten, samma som jag och Natha åt igår. Då jag höll på att spy, hahaha! Fick nästan den känslan igen. Men jag klarade mig som tur var. På bilden ser ni när jag steker fläskytterfilé. Nu blir det att avsluta inlägget med att säga godnatt och sov gott.
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0