Umgicks med Angelica och Alicia <3


Subway macka!


Sötnosen Alicia


Angelica och Alicia + bebisen i magen

Hej!
Vaknade klockan tio imorse, vilket inte vr så bra. Skulle ha gått upp vid nio ist. Tåget gick ju tio i elva, så jag hann inte äta någon frukost. Men det gick bra, jag hann med det jag skulle, förutom frulle då. Min bror skulle bli hämtad av min mamma, men som vanligt försöker hon komma på en massa saker så att min bror kan åka med mig in till Lkpg. Och på grund av henne så blev det jätte stressigt. För att min bror skulle precis duscha och vi hade inte ätit och jag fick panik. Min mamma försöker alltid komma undan för att inte hämta min bror. Om jag ska in till Lkpg ller om Natha och Johannes är här och ska åka hem på söndagen så försöker hon alltid med att fråga om inte han kan åka med. För att hon ha ont eller något. Såna jävla dåliga ursäkter. Fan va trött jag är på henne....Men iaf, vi kom in till rese och fick vänta på mamma och bengan som vanligt. Sen kunde jag, syster Angelica och min systerdotter Alicia dra oss in till Gränden och hitta kläder till Alicia. Efter att vi hade hittat tröja och byxor till henne gick vi och kolla lite på klädaffärer där vi kan handla. Då hittade jag två par jeans inne på Cubus som bara kostade 50 kr st. Så det blev 100 kr för två jeans. och båda byxorna kostade tidigare 500 kr. Snacka om fynd. 450 kr billigare. Efter detta fynd kurrade det i magen på oss och vi bar oss vidare till Subway. Första gången jag äter där i hela mitt liv, konstigt va? borde ha ätit där för länge sen, men nej. Fan va goda mackorna är där, mums!

Efter dom goda mackorna tog vi bussen hem till syster och kollade lite på gamla kort på när vi var små och så, trevligt med lite skratt! Efter en stund blev det att dra mig till bussen och åka till rese. Medan jag satt i bussen kom det in tre-fyra killar som inte pratade svenska och deras kort funkade inte, busschaffören var utländsk och blev sur och kunde inte prata engelska med dom, så en kille som satt i bussen hjälpte till och killarna fick åka med bussen trots allt. Plus att en av killarna fråga om han fick sitta brevid mig, även om jag knappt hörde vad han sa, lyssnade på musik samtidigt. Försökte många gånger lyssna på vad för språk dom snacka, men ja kunde inte komma på det. Men den bussresan gick bra, sen var det bara att gå direkt till tåget när man var framme på rese. Den resan gick också bra. När jag kom hem var det dags att äta god mat och sen blev det TV-dags. Först Solsidan, Time Out och just nu kollar jag på Big Brother. Borde plugga till engelska provet som jag har imorgon, men lär inte kunna det ändå. Får plugga på tåget imorgon. Hoppas Katerina åke ut.
Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0