Gymmet

Hej!
Imorse var jag hur trött och seg som helst. Orkade verkligen inte gå upp, men jag var tvungen att dra mig upp, kunde knappt öppna ögonen. Men jag får väl skylla mig själv om jag går och lägger mig halv ett. Iaf, hade rörlig bild på morgonen och det var helt okej. Lite jobbigt med alla onödiga diskussioner om precis allt, blev ännu jobbigare nör jag var så trött. Efter det hade vi metortid som alltid är tråkigt. Sedan lunch, som var äckligt...inte okej. Efter den äckliga lunchen hade vi matte och jag jobba idag, yay! Och sista lektionen var det estet. Fick sluta fem minuter tidigare för att kunna hinna med bussen. Det var så skönt att få komma hem, hade en hemsk huvudvärk.

Sen var det bara att vänta på att Natalia skulle komma hem. Hon frågade imorse vid bussen om jag ville gymma med henne på kvällen. Klart jag ville gymma, det är inte så ofta jag gör det. Okej, jag gör det aldrig. Tror det är första gången eller nåt. Jag är ganska lat av mig, men jag kände att jag bara var tvungen att göra det här. Jag jobbade stenhårt, kände i slutet att jag behövde vätska. Skulle ha tagit med mig vattenflaskan från början, ist för att hämta den på slutet. Dumt av mig. Men det blev att köpa det som är på bilden efter tränings passet. Annars hade jag varit sjukt trött nu, kanske till och med hade sovit för länge sen, hahaha. Det var iaf en underbar känsla efteråt. Nu ska jag kolla lite på Big Brother och sen blir det nog att sova.
Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0