Cp dator!!



Hej!
Imorse när jag skulle gå upp var jag, tvungen att vara helt tyst, eftersom jag sov på golvet mitt i hela lägenheten så jag inte väcker dom andra när mitt alarm går och jag gör mig iordning. Men som tur var så hade jag det mesta vid toaletten så jag störde dom inte så mycket. Sen blev det att gå till bussen, men jag kände att jag inte ville gå till den busshållplatsen som jag brukar, för att dom håller på att gräva där och jag vet inte om man får gå där. Så jag gick till stationen och gick på bussen där. Blev att sitta brevid Natalia för fvrsta gången på 2-3 månader. Länge sen hon och jag prata. Har mest bara sagt hej på bussen eller i skolan.

När jag kom till skolan hade vi svenska och vi skulle vara i grupper pch göra en analys om en novell som vi fick läsa. Att läsa noveller är tråkigt. Och det är ännu tråkigare att skriva en. Vet liksom inte vad man ska skriva. Efter svenskan hade vi Expo, där jag blev förbannad på allt och gav upp många gånger. Plus att vi satt och prata om något. Och helt plötsligt säger en viss person någonting, där allt tjafs börjar, och hon sa tillslut att: vi disskuterar inte det här, jag blir bara förbannad. Och då sa jag högt för mig själv:  öppna inte käften då. Det var du som började prata om det. Sen skulle Daniel börja prata och fråga massa, som vanligt. Jag hatar när min klass disskuterar massa saker. Det är så barnsliga och onödiga disskussioner som kommer fram precis hela tiden. Efter att vi har haft Expo var det lunch och hela den här veckan har vi behövt matkort och igår och idag behövde vi dom inte. Onödigt att ha matkort, HALLÅ! Sista lektionen var Mediekommunikation med Anders och jag tänkte, snälla inga datauppgifter. Och det blev det inte. Han prata om Ljunkan-dagen istället. Nice! Men det värsta är att alla i klassen måste vara där. Ta hand om 9:orna som kommer med sina familjer. Dom ska få prova på massa saker.

Efter skolan kom pappa och hämtade mig. Han var och hämta min lillebror på skolan och då tänkte jag att jag kunde åka med dom istället för bussen. Det blev att äta på La Kantarell efter skolan, vilket var gott, men jag var inte så jätte hungrig, men jag åt! När vi hade ätit klart åkte vi till en affär där man köper varor till restauranger. Sen var det bara att åka hem. Men lillebror tjata om glass, så det blev en Pigelin. Men pigeliner ska vara gröna och min var vit! Men den smaka som den skulle. den hade bara inte färgen.

Det tog lång tid att skriva det här inlägget för att pappas dator är trasig. Tangentbordet är helt cp. Trycker jag på s, så kommer w framför. Vad jag än trycker på så får man en extra bokstav eller symbol.
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0