Shopping i Norrköping


Mössan!


Röda t-shirten!


Svarta cardigan!


Blåa skjortan!


Byxorna!


Utlänskt godis!


Svarta ringar!

Hej!
Idag är det lördag och jag, mamma och Natha var i Norrköping och shoppa lite. Jag hitta massa och är helnöjd! Mamma och jag började åka till Noppköping och allt hade gått bra så länge, men när vi kommer in till Norrköping gick det väl lite mindre bra. Visst har man varit där många gånger, men måste man komma ihåg vart man ska åka då? Det gjorde inte vi iaf. Jag sa till mamma "åk dit, åk dit", men vi åkte bara fel hela tiden, hahahh! Men tillslut kom vi fram till station och hämta Natha. Sen var det bara att åka till Hageby och börja shoppa! Mamma har aldrig varit i Hageby, så man fick ju guida henne dit. Men det gick väl sådär, vi åkte yttligare lite fel men kom fram iaf. Man måste faktiskt inte kunna alla jävla småvägar i Norrköping!

Nu ska jag berätta vad jag köpte och vart jag köpte dom: Mössan är köpt på Cubus, T-shirten, Cardigan, Skjortan, Jeansen och Ringarna är köpta på Gina Tricot och Godiset är köpta på MatMix eller vad det hette, för dom som ville veta. Jag kan berätta vad det är för godis jag har köpt. Det som är i askarna är ungefär samma sak som salta pinnar, fast dom är inte salta. Det är som ett kex med choklad, jordgubb och banansmak på. Jag har bara smakat choklad och dom var jätte goda, så jag köpte mer. Just det, köpte, eller mamma köpte någonting som heter Quick Knit, som man kan typ sticka strumpor, halsduk och sånt. Och det går snabbare med den här, prova den när jag kom hem och det var lättare, snabbare och väldigt roligt. Det går väldigt fort att sticka. Vi åt varsin stor räkmacka mamma och jag. Natha åt en liten. Mamma betala! HAHA lyx.

Sen tyckte vi att det räckte för oss att vara i Hageby så vi drog oss till stationen igen och skulle lämna Natha där. För Johannes, Nathas pojkvän och hans kompisar skulle komma och hämta henne. Allt gick bra...tills dom hade åkt iväg. Vad händer? Jo, mamma ska backa och backar in i en stor, stor sten som står som "prydnad" vid parkeringen. Vad hände med bilen? Jo, det blev märken. Grattis mamma, du förstör din bil bara mer och mer. HAHAH! Fail mamma.
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0