Donken





Hej!
Idag efter skolan åkte jag till min syster i Finspång. Eftersom vi har studiedag imorgon så passade vi på att hittta på något skoj tillsammans. Och eftermeddagen börjar med att vi ringer några kompisar och är med dom och köper klass, snickers och marsglass. Love it! Sen lite senare på kvällen, typ åtta eller något, åker vi till Norrköping och tar en runda där. Sen bestämmer vi oss för att äta på donken. Och jag var skithungrig, så jag beställde två cheesebugrare, två små pommes och en liten läsk. Snacka om fet. Men det var väldigt gott, hahaha! Efter det var det dags att åka hem till Finspång igen. kompisarna gick hem och vi gjorde iordning oss till sängs. Men det blev en film innan vi somna. Eller Johannes kolla på filmen. Natha somna typ direkt och jag kollade en fjärdedel av filmen. Blev skittrött. Snacka om att det behövdes en ledig dag. Kände att min kropp var riktigt sliten. Men ha en fortsatt bra dag.
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0