Vinnaren 2011: Eric Saade!


Vinnaren: Eric Saade <3

Ljud från datan & bild från TVn!

Hej!
Satt nyss och kollade färdigt på Melodifestivalen. Rätt person vann, men det hade gått lika bra om Danny vann. Båda var så himla bra. Heja Saade! Något som gjorde mig irriterad var att två av låtarna som spelades ikväll lät precis som två låtar som redan finns. Eller alltså melodierna finns ju redan, så låtarna var dåligtgjorda. Dom låtar jag syftade på var: Swingfly - Me and my drum och Nicke Borg - Leaving home. Får man ta melodier som redan finns? Det tycker inte jag att man ska få göra. Men men, det är inte jag som bestämmer.

Måste bara berätta det att vi inte har något ljud på 1an och 2an, så jag var tvungen att starta SVT play på datan och höra ljudet därifrån och kolla på tvn samtidigt, hahha väldigt lyckat. Men det funka iaf.

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Gick upp vid tolv, duscha, plugga och kollade på Melodifestivalen för en stund sen. Annars har jag bara tagit det lugnt, wundervart! Blir att sova snart och ladda til imorgon. Ska in till Lkpg och träffa syster Angelica och hennes dotter Alicia, plus bebisen i magen, mys!
Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0