30 st sura sockerbilar i munnen?




Hej!
Idag hade vi foto och då skulle vi fixa det sista med våra bilder som skulle sitta i korridoren. Själv tycker jag att det blev skitsnyggt! Så nu kommer jag att sitta i korridoren över sommarlovet. Man kan tro att jag inte vill lämna skolan. Men det ska bli skönt att ha sommarlov snart, sedan börjar man ju 2an ist. Underbart!

Sen när jag satt och vänta på bussen hem med min syster så tar hon fram en påse med bilar och vill att jag ska kolla hur många bilar jag kan få in i munnen. Jag fick in 30 st, kunde kanske ha fått in mer. Men en bil gled ner i halsen så jag höll på att spy, så jag fick spotta ut alla. Ni har ju bilderna som bevis, hahaha!

Träffade Linus på kvällen en stund, väldigt trevligt måste jag säga. Har ju bara åkt buss och tåg med honom. Men vi bestämde en träff vid vägen och sedan gick vi till honom och han visa hur han bodde och tvärtom.
Hade bäst!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0