Askmolnet är i Sverige nu!

Hej!
Jag tycker det är för grymt för att vara sant när det gäller askmolnet som redan igår började komma in över Sverige. Danmark har ju drabbats och de filmer som visas på internet, tv4, där djuren får aska på sig. Det är sjukt. Jag trodde faktiskt inte att det skulle nå Sverige, men det gjorde det tyvärr. Arlanda har ju drabbats lite med. Fan, tänk att askmolnet redan har kommit till Stockholm. Tänk när det kommer till oss. Om det gör det vill säga. Men det känns lite som det. Det har gått väldigt fort för molnet att sprida sig.

Vad ska man göra om molnet kommer hit? Ska man stanna hemma då? Jag vill inte ha aska på mig. Hallå, vafan ska detta hända nu, när det snart är sommarlov?!
Först skulle jorden gå under i lördags, men det hände ju inte...och nu håller Sverige täckas med aska. Jävla Island! Håll din aska för dig själv...
FÖRBANNADE ASKMOLN, FÖRSVINN!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0