Basta på tåget?


Hej!
Det är måndag och min dag börjar med att jag ska åka tåg in till Linköping från Kisa. Visst tänkte jag, men fan...det är griståget. Men okej. När jag stiger in på tåget känner jag bara hur jag typ inte kan andas. Det är skitvarmt på tåget. Och då menar jag varmt, jag kunde knappt andas. Ville nästan ta av mig och sitta i underkläderna på tåget. Men det hade ju sett konstigt ut, haha.
Jag och Jossan hittar två lediga platser, men dom är inte brevid varandra. Så vi får sätta oss brevid några andra. Jag tänkte att kvinnan som satt brevid mig kunde hoppa in så jag kunde sätta mig på att lite lättare sätt. Men nej, hon tycker att jag ska knöla mig in förbi henne, hur trög är man då? För det första är det fullt i tåget och för det andra är det skitvarmt. Men jag fick ju hoppa in där. Sedan ska jag försöka ta av mig jackan. Men då höll jag på att smälla till henne som satt brevid. Så jävla trångt överallt! Men tillslutvar jag lite nöjd iaf. Kunde faktiskt somna lite på tåget. längtade tills jag kom till Linköping, så jag kunde hoppa ut och få tillbaka livet lite!

Tråkigt väder hade vi idag iaf, vid sju på morgonen hör jag hur det öser ner med regn medan jag stod och platta mitt hår. Men sen när jag skulle gå till tåget så hade det slutat regna, som tur var. Regnet kom och gick hela tiden. Som tur var så blev jag inte allt för blöt.

Dagen var helt okej idag. Men blev jävligt sur lite senare på dagen, vill inte gå in på vad det handlar om. Men endel vet vad det handlar om. Imorgon ska vi läsa upp våran krönika som vi ska ha gjort klart. Själv är jag klar och har skickat den till Eva. Känner mig duktig. Hoppas bara att Eva och dom andra i klassen gillar den.

Nu ska jag måla mina naglar och sedan gå in och kolla på en film som börjar om en halvtimme, alltså 21.00 på kanal 3!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0