Bilträff i Lkpg!





Hej!
Efter att vi hade varit i Vikingstad så hoppade jag och mamma in på affären och handla lite. Då ringer min Natha till mig och frågar om vi är hemma och så, sedan frågar hon mig om jag vill hänga med på bilträff vid kl sex. Och det är klart jag ville.

Sen, innan Natha, Johannes och Kirre kommer så ringer hon och frågar om vi har glass hemma och säger att, om ni bjuder på glass så har vi med oss något till glassen. Och dom hade med sig jordgubbar, fyfan va gott! Fast jag fick inte så mycket glass, för min bror ville ha typ allt mitt, så jag åt nästan bara jordgubbar. Men jag klagar inte, det var godare, haha. EFter glassen stack jag ut till stugan och fixa mig lite innan vi skulle åka.

När vi kommer in till stan (Rusta) så fanns det inte många som var där, så vi åkte och åt så länge. För mig blev det Milkshake och Kycklingvingar, mums....fast inte att äta tillsammans. Sedan åkte vi till träffen och många hade kommit.

Efter en stund gick jag och Natha in till Maxi för att hon ville köpa något. När vi kommer in så kollade vi först på smink och jag ville kolla på ett rosa nagellack som kanske var i samma färg som min mobil, så jag skulle ta upp den och kolla på den. Men då slog nagellacket i en plastkant som var ovanför nagellacket så jag tappade skiten i golvet och den gick SÖDER! Jag bara såg hur färgen kom på några varor, hihi....men jag märkte inte att det kom på mina byxor och mina skor. Det märkte jag när jag åkte hem, hahahah. Så nu har jag rosa prickar på skorna. Inte alla som har. Jag hade sånt dåligt samvete efterår. Me n som tur var så kom det precis en personal så kunde säga vad som hade hänt. Kunde ju inte bara ha gått därifrån. Det är ju elakt. Men hon sa bara: men jag kan fixa det. Sedan ringer hon en anna personal och klagar och frågar hur hon ska få bort det. Hon snacka säkert om mig, hahha! Fyfan...

Avslutar med att TACKA så mycket för att jag fick hänga med på bilträffen, jag hade jättekul!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0