Frisbee-orgentering!




Hej!
På morgonen smsade jag några tjejer i klassen och fråga om dom ska vara med på idrotten, men det skulle dom inte, så jag fick vara själv. Eller jag hitta ju en vän jag kunde vara med på orgenteringen. Och det var ganska kul faktiskt. Men jag tror inte att tjejerna skulle tycka det skulle vara så kul.

Efter idrotten hade vi typ tre timmars håltimma och satt och vänta på att Natha skulle sluta. För jag orkade inte vänta på att svenskan skulle börja, vi ska bara kolla på en dålig film, och det palla jag inte. Så jag åkte hem ist. Blev att sckteeka i solen en stund, så nu har jag fått lite färg på kroppen min, hahaha!

har precis färgat mitt hår GRÖNT! nej, såklart inte. Det blir brunt! Ska snart gå och tvätta det och se så att resultatet blir som jag ville. Men ha en fortsatt trevlig tisdag.
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0