Frukost vid halv ett?


Hej!
vaknade av att mamma smsade mig. Hon frågade om jag var vaken och då kollade jag klockan direkt...jag märkte att klockan var kvart över tolv. Fan va jag har sovit.Så det på bilden blev min frukost idag vid hal ett, apelsinjuice, fyra knäckebröd med ost, en clementin, ett äpple och en glass till efterrätt. Fast jag åt glassen först, annars hade den smällt, hihihi!

Igårkväll var jag skittrött värkade det som. Jag somnade framför tvn vid halv nio eller nåt. Mamma frågade några gånger om jag var vaken, och då sa jag ja. Men sedan somna jag om typ. HAHA! Somnade på soffan några gånger. Sedan närmade sig klcoakn halv tolv och då gick jag till min stuga och somna när. Och så idag vaknar jag kvart över tolv, snacka om att jag var trött. Fattar inte hur jag kan sova så mycket igårkväll och sen sova så länge nästa dag. Snacka om att jag måste ha varit jävligt trött.

Idag vlir det väl att kolla lite vad man ska ha med sig för kläder till pappa- Sen kanske städa lite och kanske till och med sitta lite i solen. Men inte i bikini. Det blåser lite kyrligt ute. Men annars är det fint väder. Ha en bra lördagseftermiddag!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0