Tattoo?




Pappas tatuering från igår!

Hej!
Igårkväll när pappa åkte och tatuerade sig för andra gången så blev jag själv så himla sugen på att tatuera mig. Pappa berätta i tisdags att han skulle tatuera sig igen och då satt vi och prata lite om det.
Jag: jag vill också tatuera mig.
Pappa: det gör ju skitont.
Jag: ja men du har ju gjort det och ska göra det en gång till. Då kan väl jag få göra det med?
Pappa: du kan rita med en penna...alltså en blyertspenna, inte bläck.
Båda skrattar!
Jag: hahah, aa men det funkar ju verkligen. Men när jag blir myndig så ska jagtatuera mig. Bara en liten tattoo.
Efter det prata vi inte mer om tatueringar. Men nu, när jag sitter här hemma, så satt jag och tänkte på det. Jag satt iaf för en stund sen och skissa lite på tatueringar som jag skulle vilja ha och var jag vill ha DEN! Men det är skitsvårt att komma på en helt egen tattoo. Har inte så många idéer så det blir svårt att göra olika skisser. Men på den första bilden ser ni iaf en skiss som jag skulle kunna tänka mig. Iaf något liknande. Fast snyggare såklart!

Pappa kom hem för en liten stund sen och visa sin snygga tattoo. Det syns inte så mycket, men det är tre hjärtan brevid namnet och dom tre hjärtan står för oss barn, så pappa har ett litet minne av mig där, i love it!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0