Morgontrött


Hej!
Sitter fortfarande i skolan och har tråkigt. Josefine, Nathalie eller Ellinor är inte i skolan. Mega tråkigt. Men som tur är så har jag ju Daniel kvar. Plus att jag är skittrött idag. Det förbannade larmet gick ju förut på morgonen, jag trodde jag blev skjuten. Fan va rädd jag blev, satt och halv sov. Sen börjar dom med larmet.

När jag vakna imorse så va jag lika morgontrött som jag har varit varje vecka nu. Men sen tvinga jag mig upp ur sängen och kollade ut. Det såg ut att bli tråkigt väder. Även om mamma sa att det skulle bli 18 + grader ute idag. Men vädret så inte så roligt ut när jag kolla ut på morgonen. Men det blev fint väder trots allt.

Jag är glad att jag inte har någon sommarskola idag. Hade jag haft det så hade jag hoppat över det tror jag. för jag vakna nog på fel sida eller nåt. Orkar ju knappt sitta här och skriva. Just nu har jag estet och målade klart bänken. Så efter det fick man göra vad man vill. Så jag kollade några spel, men va inte sugen på att spela. Sen kolla jag Aftonbladet, asså jag hatar när folk plågar djur, den här gången plåga dom en val. Idioter! Och en till sak, orka sitta och prata i mobiltelefonen i 16 timmar på ett tåg. Alla satt tysta och så i tåget, kvinnan med mobilen pratar jättehögt och skriker. Personalen och pasagerarna blir sura. Tillslut grips kvinnan. FAIL! Och från att ha kollat Aftonbladet så kom jag hit och började skriva på bloggen. Jag har verkligen inget roligt att prata om.

När jag har slutat ska jag träffa Linus på rese och ta tåget till Liinghem med honom, sen vänta på bussen och åka hem.
Kiss and hugs / J.

Kommentarer
Postat av: syrran

haha så jävla snygg bild.

var har du hittat den?

eller det kansdke är du när du är liten ? :D haha

2011-05-26 @ 13:29:26
Postat av: Jessica Owrak

hahahahha, visst är han söt! :D gogglade lite och hitta den ^^

2011-05-26 @ 13:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0