Klackskor för 50 kr!




Hej!
Imorse hade vi naturkunskapslabb, som också blev våran sista labb. Det var faktiskt ganska kul för att vara det sista vi gör med. Vi fick göra smutsvatten och sedan göra det rent. Det tyckte jag var coolt. Att se med egna ögon hur man gör. HAHAH, låter säkert skitdumt när jag säger det. Men det var coolt. Efter det skulle vi droppa i saltsyra och massa annat i don små bägarna på den andra bilden. Då alla tre bägarna skulle få en rosa färg. Men en del ändrade sin färg och resultatet blev så där (bilden). Densom är jätterosa, den droppa vi i lite mer. Även om det vart mest rosa av dom alla tre. Men det var sån härlig färg så vi droppa i massa. Haha.
Dagen var ganska okej. Solen var framme hela dagen och vi hade foto idag med. Då jag skulle se ut som en 60-talsbrud. Och bilderna blev skitbra, för att komma från mig själv. Jag är grymt nöjd med bilderna. Det var jättekul att bli fotograferad av Josefine, vi hade superkul. Kommer att lägga upp bilderna någon annan dag när jag har fått hem dom. Ska bara fixa dom lite på skolan. Dom är grymma. Jag ser verkligen ut som en 60-tals tjej.

efter skolan kom mamma och hämta mig. Och när jagskulle till parkeringen där mamma stod kom Natha och Ismaeel och prata lite. Så då blev det att vara kvar en stund. Ismaeel ville ha en kram så jag gav honom en, sedan stod vi och snacka medan mamma och Natha snacka.
Efter att ha stått där och snackat så åkte mamma och jag till Ikano och åt på Chili, åt Buffé. Mums!  Sen gick vi och kollade lite på kläder och så. Jag hittar som vanligt massa kläder som jag ville ha, men hade inga pengar så fick bara kolla på dom, men inget köpa. Jag fick såna jävla blåsor av mina skor som jag har haft hela dagen i skolan. Och kände att jag bara ville hem, men så frågar mamma om vi ska åka till Skopunkten. Men klart ska vi dit, jag älskar skor. Vi kommer dit och kollar runt. Hittar såklart skor som jag vill ha. Dom jag såg först kostade bara 149 kr. Ville gärna ha dom. Men nej. Får köpa dom senare tänkte jag. Sen hittade jag dom fulsnygga bruna klackskorna på bilden här ovan. Jag hatar, och då menar jag hatar skor där man visar sina tår. Det är okej att andra har såna skor på sig. Det stör jag mig inte på. Men att jag själv ska ha såna kan jag inte tänka mig. Men dom var så fulsnygga. Och när jag säger fulsnygga menar jag att det fula är när man visar tåna men att dom annars är snygga. Så mamma köpte dom år mig, dom kosta ju bara 50 kr. Hallå, klart att man köper dom. Man gick väldigt stadigt på dom. Men hade redan ont i fötterna så det var jobbigt att gå i dom. Men tog på mig dom bara för att jag köpte dom. Have a nice day!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0