Balen 2013?

Hej!
Har funderat och funderat och funderat ännu mer på balen om två år. Jag har planerat en del saker nu. Har bestämt färg, men kommer nog att göra en skiss på hur den ska se ut. Iaf så som jag vill att den ska se ut. Ska nog fundera närmare på hur jag vill ha håret, men har några frisyrer jag gillar som kanske skulle funka! Men hoppas iaf att balen kommer bli bra. Det dåliga är att man inte får dansa tjej&tjej eller kille&kille. Har man ingen eller inte hittar någon och man verkligen vill gå på balen så måste man ju få dansa med en tjej eller kille. Man vill ju inte bara ta en nörd eller någon man absolut ogillar bara för att få dansa. Så jag känner lite att jag måste börja fundera lite på det med, vem man kan tänkas dansa med. Och vilka som skulle kunna tänka sig dansa med mig. Har jag några så nära killkompisar som vill komma mig så nära? Jag har ju också funderat, hihi, på två killar som jag skulle vilja dansa med, men en av dom kommer säkerligen dansa med en annan (en tanske som slog mig direkt när jag tänkte på honom), men den andra kan nog vara snäll och ställa upp. Men är inte säker. Måste nog lära känna lite mer killar. Som man kan lita på så han inte tappar mig eller trampar mig på fötterna. För då slår jag honom! Hihihi...

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner mig redan stressad för att hitta en partner, när jag egentligen kan slappna av och vänta tills den dagen jag måste hitta en balpartner kommer. Men känner att det är bra att vara tidig till en sådan stor händelse. Ett minne för livet typ. Snygga bilder och fina danser. Kanske är till och med jag snygg då? vem vet! Kanske till och med min partner, om jag hittar någon. Hittar jag ingen som vill dansa på balen med mig så har slösat med planering och klänning på det. Och det vill jag absolut inte. Vill inte sitta på läktaren och se mina vänner dansa, det skulle bli deprimerande!!
JESSICA SÖKER EN BALPARTNER REDAN 2 ÅR INNAN!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0