60-tals bilder






Hej!
Här är några av mina 60-tals bilder som vi tog i skolan förra veckan. Josefine är fotografen! Vi hade jättekul när jag skulle göra olika poser. Bilderna kommer sättas upp på skolan i korridoren, så för dom som vill se bilderna så kommer dom snart upp.

Idag var det bara en kort skoldag. Kollade på film på morgonen, sedan var det bara foto kvar, som vi hade i en och en halv timme typ. Egentligen ska det hålla på i två timmar, men alla var så sega eftersom det är fredag så vi fick sluta tidigare. Tur det, för jag hade inte ätit någon frukost, så jag hann äta några mackor i matsalen innan min buss gick. Har inte så mycket att berätta om dagen, vilket jag annars brukar ha.

Men imorgon händer något spännande tycker jag. Min lillebror ska ha en liten fotbollscup i Vikingstad, har aldrig sätt honom spela en match så det ska bli jättekul. Hoppas bara att det blir fint väder imorgon. Så man kan passa på att sola samtidigt, haha. Min bror ska spela tre små matcher och det kommer gå kanonbra tror jag.

Måste bara berätta en sak som hände vid matbordet förut när vi åt taco. Min bror hörde fel två gånger när jag sa något. Först det här, (jag drack en cider till maten och lillebror fick smaka lite, sedan säger han så här)
Lillebror: får jag smaka mera?
Jag: nej, det är alkohol i den.
Lillebror: är det armhåla i den?
ALLA GARVAR I TYP 5 MINUTER!
Sedan andra gången han hörde fel va när jag sa:
Jag: jag svalde i fel struprör.
LillebrorKiss and hugs / J.: valde du fel strumpor?
ALLA GARVAR SÅ DET GJORDE ONT I MAGEN!
Snacka om att min bror hör riktigt fel. Han skratta så mycket att han var tvungen att gå på toaletten, hahaha!!
Ha en fortsatt tevlig fredagkväll!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0