Vikingstad cup!







Hej!
Gick upp halv åtta imore och åkte sedan vid halv nio till Lingheden och träffade resten av min lillebrors lag för att sedan kunna samåka till Vikingstad. Jag minns inte vilka min bror spelade mot, det gick bra för honom. Första matchen blev 2-2, andra matchen blev 2-0 till min brors lag (Linghem) och sista matchen blev 2-2. Måste säga det att jag är riktigt stolt över min bror, han var jätteduktig. Han va både forward och målvakt. Målvakt har han från sin syster (mig). Och efter att han hade spelat alla matcher frågade jag honom vilken position han gillade bäst och då sa han målvakt. Så det blir kanske en målvakt av honom. Det tycker jag är skitkul, för då kan jag lära honom samma saker, eftersom jag själv har varit målvakt i ungefär 3-4 år kanske. Minns inte . Men jag har ju mina knep och fick ju tips från en min gamla målvaktstränare som jag hade när jag spelade i dam-laget!

Vi hade tur med vädret fast ändå otur. Det blåste så in i helvete. Så det var ju inte kul att sitta på en stol i 3 timmar ungefär. Men vi hade tur som inte fick regn över oss. Hade ju flisfiltar med oss men frös ändå. Satt där och drack mitt varma te, som jag brände mig på det första jag gjorde, hahaha!

Ikväll blir det kanske att åka på bilträff i Linköping med Natha och Johannes, mys!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0