Äntligen fredag!!

Hej!
Igår var jag hos min syster Angelica och sålde NewBody. När jag kom hem till dom så var Alicia blyg. Det var ett bra tag sen jag träffa dom så jag kan förstå att hon inte vågade komma fram till mig i början. Men såklart...när jag skulle åka hem, då börjar hon känna sig avslappnad och vill kramas och pussas, men då kan jag ju inte vara kvar, för då kommer jag försent till bussen. Plus att Alicia ville hänga med mig hem, min lilla älskling!

Idag är det sista dagen på den här veckan, iaf vardagarna. Det är fredag och det känns fantastiskt. Just nu har jag Grafisk kommunikation som började kvart över åtta och slutar halv tolv, efter det har jag inval, då har jag frisör och den börjar tjugo i 2 och slutar halv fyra. Vad ska man göra från halv fyra till tjugo i fem? För min buss går tjugo i fem. Antingen får jag sitta i skolan och vänta eller så går jag på stan och glor. Får se vad jag kommer på.

Ikväll blir det tv-kväll, med Idol och någon film som börjar halv tio. Vad det är för film vet jag inte. Hoppas bara att den är bra. Ha en bra fredagkväll.

Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0