Fredag v.41 = HELG!

Hej!
Idag är det fredag vilket betyder fredagmys! Just nu lyssnar hela klassen på Moves like jagger och alla sjunger med, lite roligt. Alla har roligt, det är ju trots allt fredag och alla vill ta helg.
112, kan man ringa om en olycka sker, (Sofia i min klass kom och skrev 112 här, hon ville nog bara påminna oss om det, hhaha)
Den här veckan har varit helt okej. Har haft mina humörsvängningar. Ena dagen är jag glad andra dagen är jag sur. Och det beror på en del saker, men som jag inte vill komma in på, eller helt enkelt inte vill skriva upp här. Det finns några som fattar vad jag menar med detta, och det räcker att dom vet. För dom vet hur jag känner om mina humörsvängningar.

Ja, om min vecka...jag hade ju bara börjat. Måndag var sådär, tisdag jobba jag hos Bengan, onsdag hoppa jag över idrotten. hade velat vara med, för pallade inte en sak, torsdag var jag i Lkpg och träffade min syster och hennes familj. Alicia, min systers lilla flicka som är 2 år säger till mig efter en stund: Jag älskar dig Jessica, fast på sitt lilla sätt, som låter mycket gulligare! Hon är min lilla favorit, jag älskar henne! Sedan har jag fryst arslet av mig hela kvällen typ, va ute nästan hela dagen igår. Visserligen hade jag leggings, linne och en skjorta. Så inte så konstigt att jag frös. Det blev en lång och lite kronglig dag igår. Och idag är det fredag, sista skoldagen den här veckan. Och den här dagen ska jag bara ta det lugnt, efter att jag har haft invalet. Sen åker jag hem till mamma och är social mot henne, det uppskattar hon, hihi. PEACE!

Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0