Jobb - vika ca 3000 kartonger!

Hej!
Idag började jag skolan halv tio och jag har foto hela dagen, fram till kvart över tolv ungefär. Efter det ska jag försöka äta mat här i skolan, får se om jag hittar någon som vill äta med mig. Sen ska jag ta Tallboda bussen och åka till Bengans jobb, han och hans kollegor håller på att göra om i butiken och jag har fått att jobb av honom: jag ska vika typ 3000 kartonger! Kan bli jobbigt, men man tjänar ju på det iaf, det är huvudsaken, haha!

Och nästa tisdag, vecka 42 ska jag jobba hos honom igen, plus helgen vecka 42, från fredag-söndag. Jag och en annan tjej ska typ tvätta/torka av hyllor och grejer. Men det ska väl gå bra, får vi hoppas. bara det inte blir jobbigt. Känns lite sådär att stå och vika 3000 kartonger från halv ett till halv fem....men men. Det är bara att bita ihop, men tjänar ju pengar. Och jag älskar pengar!
PEACE!
Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0