sista dagen på veckan

Hej!
ja sitter här och har mediekommunikation. jag är färdig med alla mina uppgifter och tänkte att jag skulle göra ett inlägg på bloggen, eftersom det var en vecka sen jag skrev något, dåligt av mig.

När man inte har någonting att göra på lektionen och man är klar med uppgifterna, så sitter man oftast med Photo Booth i skolan datorer. Vilket är väldigt underhållande. Man kan göra sig skit ful, till och med läskig. Vilket jag tycker att jag är på de två första bilderna. Sen när jag hade tagit den sista bilden, så tänkte jag på Kissie, med munnen, hahaha!
När denna lektion är slut, så tror jag att vi drar in mot stan och äter lunch på donken, vad jag har hört iaf. Vet inte om jag ska äta, eller jag borde göra det. Eftersom jag slutar halv fem idag. Men jag vill inte slösa på mina pengar, eftersom jag inte har så mycket. Men något måste jag ju äta. Får ta den billigaste hamburgaren. Eller kanske en sallad, som kanske är lite dyr, enligt mig. Får se. Bara jag inte är hungrig hela dagen, har ju inte ätit någon frulle imorse.

Sen när vi har lunchat på donken blir det att ta en buss eller en promenad till Folkunga med Nathalie. Där vi har individuellt val - Bild och form. Lite jobbigt att man har fått höra att Josefine slutar typ tjugo över tre, medan jag slutar hal fem. Det är fredag och jag kommer hem sent, runt sex eller sju. jag som tänkte ut och springa när jag kommer hem. Men vet ifan.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som ä planerat. Men en sak är säker......jag kan ha en helkväll med min pappa för en gång skull. Han har äntligen sålt restaurangen. Visst. det är faktiskt tråkigt med. Men jag vet att min pappa behövde få det sålt. Han är ju helt förstörd på grund av restaurangen.
Ha en bra fredag, för det ska jag ha tillsammans med min familj!
Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0