Andra Yoga-lektionen





Hej!
Det är måndag och imorse åkte jag till Folkunga och hade inval, bild och form. Blev ju klar med mitt självporträtt förra gången, så idag började vi med alla färger, hur man blandar dom och vad det blir för färg när man blandar dom. Efter det så åkte vi tillbaka till skolan och hade filmkunskap, kollade klart på en film, som jag inte fick se början på. Men som tur var så hade jag redan sett den.
När vi hade kollat på resten av filmen i ungefär tio minuter en kvart, så går brandlarmet, asså nu får dom fan lägga av, vi fick ett brandlarm förra veckan med, det räcker. Och när vi hade kollat klart, så slutade jag för dagen. Men min dag var inte slut än. Åt lunch med Ellinor och sen gick vi till peddan och kolla med Eje vad vi skulle jobba med i matten. Det blev att börja med procent, vilket gick ganska bra idag. Gjorde iaf 23 tal. Ellinor hann inte börja med matten, för hon hade ett möte. Så det blev ingen peddan för henne. Så jag satt i peddan med Daniel ist. Det gick bra det med. Inte för att vi sa så mycket, vi jobbade mer.

Efter skolan så skulle mamma komma och hämta mig efter jobbet, men hon åkte ju aldrig från jobbet, så jag tog bussen hem ist. Jag kom ju hem en timme fortare än henne typ. Sedan var det bara att vänta tills klockan blev kvart över fem, för att sedan åka till Yoga-lektionen och när det var klart så lämnade mamma mig på Linghems station, så jag kunde ta en buss hem till Kisa. Yogan slutade sju, så jag fick vänta på tåget till rese som gick tjugo över, sen när jag kom till rese så fick jag vänta i sju minuter på halv åtta bussen hem. Ganska skönt att åka hem vid den tiden, fast det kändes lite snuskigt att gå från vårdcentralen och hem, även om det inte är så långt. Men men, det gick bra. Nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mig. Ska upp halv sju imorgon, blir åtta tåget med Josefine! Fint...Måste bara berätta att jag har ont i mitt vänstra knä, varför vet jag inte. Det började kännas i lördags morgon. Ska kolla med sjolskörterskan imorgon, om hon kan veta vad det är med knät.
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0