Seg uppdatering

Hej!
Det var mycket länge sen jag skrev här på bloggen, varför jag inte har skrivit något är för att jag inte har haft tillgång till internet. Så jag har inte kunnat uppdatera vad jag har gjort dom två senaste veckorna. Jag kan berätta det att jag har lite svagt minne av vad jag gjorde för två veckor sen, men jag kommer ihåg dom senaste dagarna jag har haft genom mitt liv, hahah....i lördags var jag och bowlade med pappa, Roya, lillebror, Natha och Johannes. Jag tror att Johannes vann och jag eller lillebror förlorade.

Något mer roligt jag har gjort vet jag inte. Tror inte jag har gjort något mer spännande, eller jo, har har varit på yoga dom senaste två måndagar och något mer jag kan berätta är hur min dag har varit, eller hur den har varit hittills.

Den börjar med att gå upp halv sex och är riktigt jävla morgontrött. Sen fixa mig och äta frulle. Sen när man kom till skolan hade vi idrott på morgonen, då vi skulle vara ute och ha fridrott, vilket gick ganska bra. Efter idrotten hade vi mentortid och sedan SKULLE vi ha samhäll. Men hon var tydligen hemma och vårdade barn, så vi hade ingen lektion. undra om vi har någon lektion imorgon bitti då, eftersom vi har henne på morgonen. Känns lite sådär att komma till skolan imorgon och att man kanske inte har lektionen, fyfan kommer jag säga imorgon annars. Efter det åt vi lunch, ingen god mat, men det funka. Fick nu veta att jag har sovmorgon, på grund av att samhällskunkapen är inställd, sweet! Nu har vi mediekommunikation med Åsa, så efter denna lektion är det hemfärd. Slutar lite tidigare idag med, slutar två ist för kvart över två.

När jag kommer hem ska jag bara ta det lugnt, kanske kolla på en film eller nåt. Ha en bra lillördag, peace!

BTW, jag har fått mina tre glasögon för en vecka sen eller när det va. Visst är dom snygga, kan lägga in två bilder till på hur dom andra två glasögonen ser ut, men det får bli en annan dag.
Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0