Det blev bättre...

Hej!
Min dag blev mycket bättre när jag började invalet, eller egentligen innan. För jag träffade på min sång kollega Yasmine som jag prata lite med innan, och det blev ett väldigt seriöst samtal, om mig! Men jag kände att hon och jag är jävligt lika, sitter i samma båt typ! Känns bra att prata med någon som förstår mig! Tack för att du lyssna på mig vännen <3

Körsången gick bra men råkade bli flummig framåt slutet, men innan vi sluta så körde vi en sista gång med Anders (lärare) innan vi skulle redovisa! Redovisningen är på måndag. Men det kändes som att den satt nu! Så det är skönt! Nu gäller det bara att ge järnet på måndag morgon ;)

Just nu är jag på väg till Finspång, ska vara där hela helgen! Spendera lite tid med min saknade syster Natha! Känns härligt att få vara med henne! <3

Det var allt för den här gången!

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0