Redovisning-körsång!

Hej!
Imorse hade vi inval, då vi skulle ha redovisning ned gruppen inför alla andra! Det gick faktiskt skitbra.

Framåt slutet började alla klappa händerna och följa med i låten, ett tecken på att dom gillade låten och kanske gillade sättet vi sjöng de på. Det var ju bara vid våran låt som man klappa händerna, aa förutom efter att man har sjungit färdig. Alla var. Duktiga, dom grupper som sjöng iaf. Sista gruppen får sjunga upp på fredag, då vi kommer ha prov på körsången- om rösten. Hoppas på att det går bra!

Idag fyller min syster Angelica 25 år! Grattis bästa du, älskar dig <3

Ja, det var mitt inlägg för ikväll, nu ska jag sova, så jag orkar gå upp vid halv sju och hinna med tåget vid åtta! Godnatt!!

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0