Tisdag 3/4

Hej!
Sitter och har haft foto i snart fyra timmar, om en timme slutar vi och jag vill åka hem nu! Orkar inte sitta här och glo, känns bättre att vara hemma eller gå en promenad i Kisa.

Idag har vi spelat in vårt första program, äntligen! Mixerbordet har krånglat i över två veckor, så det är jätteskönt att allt funkar, det kommer sändas ut på skolan den här veckan tror ja. Och min diss i programmet blev super! Dissade att mixerbordet inte funka!

Sen nu på foto har vi redigerat porträtt, som vi ska redovisa på torsdag. Från min sida blev det en bild på min kusin Alex! Jag är nöjd ^^ men nu ska jag avsluta detta inlägg, jag skriver från min nya IPhone 4S kan jag ju berätta :D fick den i födelsedagspresent av pappa! Tack älskade pappa, love you <3

Kiss and hugs / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0