Balen 2013!

Hej!
Igår blev en jävligt rolig dag. För nu har jag anmält mig och min kusin Alex till att dansa bal! Det kommet bli awesume!!! Vi kommet vara så snygga. Måste bara hitta en klänning med, ska ta med mig mina systrar, för jag vill ha en aprikosfärgad klänning, som jag troligtvis ska hyra. För kommer inte ha någon användning av den sen. Men skulle absolut vilja ha en egen. Dock kostar dom ju lite för mycket, fast å andra sidan vet jag inte vad dom kostar om man skulle hyra dom. Men troligtvis billigare?

Jag är iaf skiiiiiiiiit glad! Andligen ska jag få dansa bal. Men nackdelen är väl att detta kanske krockar lite med Alex praktik. Han ska ju liksom till Kina i tre veckor, och jag vet inte om man kan ta igen dom gånger man missar... Men hoppas detta blir bra, ser fram emot att träna och dansa med min underbara kusin!! <3333

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0