Bio med John!

Hej!
Igår frågade jag John om han ville träffa mig imorgon, som är idag, fredag, och det ville han hemskt gärna. Direkt tänkte han kolla efter den film på bio när han kom hem. Inte hade jag några tankar om att gå på bio, men det var gulligt av honom att komma på den tanken så fort. Vi kom fram till att vi skulle se på Berättelsen om Pi (Life of Pi) den var faktiskt väldigt bra. Vi fick kolla den i 3D, alla tider var typ i 3D. Men det var ganska häftigt att se den i det formatet, jag skrek lite när tigern hoppa fram i ansiktet på mig, (skämdes lite).

När vi ändå satt där, så tänkte jag att "varför inte hålla hans hand" så jag tog min hand till hans och han tog emot den. Vi hade det mysigt och jag längtar sååååååå till nyår!!

Tack min underbara och finaste John för en mysig biodejt och dör godiset vi knappt åt, och tack för dom två olika te-sorterna jag fick! (Han har hört att jag gillar te) han är underbar, jag är kär!

Detta blir den sista och bästa biostunden för detta år och jag är jätteglad för att jag fick avsluta detta med dig! YOU ARE AMAZING! :*

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0