Födelsedagsfirande!

Hej!
Idag är det en vecka sen jag skrev något på bloggen, fan va dålig jag är på att uppdatera. Men iaf, idag är det fredag och det är Cornelias 19-årsdag, det ska firas med taco, förfest och utgång! Förhoppningsvis kommer vi in på Platens Bar, nu när jag har skrivit upp oss (funkade inte förra gången), och så kanske vi ska in på Sliver, hoppas det är fri entré där med. Det vore ju ändå bra. Spara på cashen!

Just nu sitter jag på bussen hem, hoppa över sista lektionen så jag kommer hem skapligt innan jag ska in till stan igen. Måste ju fixa grejer jag ska ha med och duscha och allt, viktigt!

Hoppas att kvällen blir bra och att vi kanske hittar några trevliga människor, helst inte såna där som vi träffs på sist vi var på Sliver, fyfan!

PARTY PEOPLE! ;D

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0