Hade och har!

Hej!
Det är den 30 december 2012 idag och imorgon är det dags att fria nyår med trevligt folk, förhoppningsvis! Men det är något som gör att jag har sån panik!!!

Jag har ingen koll alls på vad som kommer hända eller vilka som kommer eller vart vi ska vara. Absolut ingen koll alls, och det gör att jag får så jävla mycket panik! Det krånglar här och där någon är sur på någon, allt blir skit. Jag hade och har panik!

Men om jag har fattat rätt så ska vi nu vara i den där lägenheten vi skulle vara i från början, iaf vad jag har fått höra av John nu, men jag hoppas att det är så nu, för annars blir jag förbannad! Jag vill gärna ha någonstans att vara. Vill inte vara ute hela kvällen/natten!

Men jag hoppas verkligen att detta nyår blir bra! Och att det kommer trevligt folk! För man ska ju ha kul på nyår, inviga det nya året 2013! :) jag håller tummarna och ser allt positivt!

Frågan är bara vart vi ska sova, men det löser sig nog! Imorgon smäller det iaf- 3,2,1 gott nytt år!! Hoppas på en tolvslagskyss av John! :)

Kiss and hugs / J.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det kan ju vara skönt med koll. XD men det blir nog bra vettu ;)

2012-12-30 @ 18:53:38
Postat av: Jessica

Jag tror det med :) känns som det nu iaf :D

2012-12-30 @ 20:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0