Jag älskar dig!

Hej!
Jag är helt galen i denna underbara person, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Kan inte beskriva med ord hur mycket jag gillar dig, jag är kär i dig John! Jag är verkligen det, för varje gång jag ser dig och är i din närhet så blir jag helt galen i dig, kan inte släppa min blick från dig. Du är helt underbar och jag tror jag älskar dig. Jag tror jag gick lite för fort fram med dom tre orden, men jag är verkligen kär. Om han vore hos mig nu så skulle jag pussa på honom tills jag dör. Vill bara slänga mina armar runt hals hals!

Jag längtar till nyår, om jag inte träffar honom innan det, det hoppas jag. Måste träffa honom i veckan! Tanken är iaf att jag ska tillbringa kvällen/natten och inviga det nya året med honom, love it! :*

JULAFTON IMORGON, KLOCKAN ÄR 00.00

Kiss and hugs / J.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Aaaaaaaaw gumman då :) söt lilla du!! Hihi vad mysigt att det känns så bra!! Hoppas på er väldigt mycket!! Härligt att se dig kär och galen och framförallt så glad!!! :D <3

2012-12-23 @ 11:30:24
URL: http://rockasta.devote.se
Postat av: Jessica

Haha, tack gumman! :D jag är typ helt sanslöst galet kär! :D <3

2012-12-24 @ 14:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0