Jag är lycklig!

Hej!
Min vecka började så jävla dålig, men slutade helt underbart! Bättre fredag kan man inte ha!!!! :D idag efter skolan, så jag sluta kvart över ett så åkte jag in till rese och väntade på att en speciell underbar person, men vi skulle visst ses inne i stan, så jag tog första bussen in som stanna vid trädgårdstorget, men hans buss var inte inne på ett tag. Så jag fick vänta i nästan en halvtimme, men det var det såååå värt. Han ber mig att komma till fiket vi skulle till, han hade en speciell plats han ville sitta på, som tur var, var den ledig! Han ber mig sätta mig där så skulle han beställa två latte, ingen av oss gillar kaffe, men den var okej. Den hade lite karamell/cola smak som gjorde den godare! Fint av honom att bjuda, en riktig kille asså!

Vi sitter där i typ två timmar, sen kommer Sofia och vi sitter och pratar lite till. Sedan ber vi oss iväg till SF Bio och ska kolla på The Hobbit! Den var faktiskt okej! Men jag satt och frös, gör det varje gång jag är på bio, vet inte varför...plus att jag blev så jävla kissnödig, har fortfarande inte gått på toaletten. Sitter på bussen nu!!

Efter filmen gick vi alla till rese, jag, Sofia, John och Hjalmar :) Sofia åkte hem, jag blev kvar med killarna. Sedan försökte dom få med mig till en fest där massa tyskar var, nej tack! Hjalmar drar och jag blir själv kvar med John, han var är gentleman och vänta tills min buss kom. Underbar han är! Vi vänta en halvtimme om inte mer ute i kylan, jag är generös och ger ut mina vantar, för både han och jag sitter och skakar. Sen kom min buss och han ville ha en puss, jag luta mig fram och pussa honom. Den känslan var magisk! Det kändes så bra pussa honom. Plus lite hångel :) det blev genast lite varmare, hahha! ;) jag rent ut sagt gillar killen, han är fantastisk! Bösta fredagen på länge! <3

Kiss and hugs (bokstavligen) / J.


Kommentarer
Postat av: astrid

aaaaaws :DD Jessica är käär :DD thihi <3

2012-12-16 @ 16:32:04
URL: http://rockasta.devote.se
Postat av: Jessica

Jaaaaa, jag är faktiskt kär! ;D <3

2012-12-19 @ 19:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0