Jordens undergång!

Hej!
Inatt skulle jorden ha gått under, enligt nyheterna. Men jag tror inte det hände, eller vad vet jag, jag kanske är i himlens tåg nu, på väg till himmelskolan, och ska på himmelavslutning. Tror verkligen inte på att jorden skulle ha gått under. Om den skulle ha gjort det inatt så hade jag inte märkt det, för jag sov då. Eller höll på kanske. Somna väldigt sent igår. Men om jag skulle ha dött, så skulle jag ha dött lyckligt! Men som tur är så hände det ingenting inatt, och jag ska troligtvis träffa John idag!

Nu är jag i Linköping och ska snart sätta mig på en buss, förhoppningsvis. Sen ska jag fixa lite julklappar i skolan, innan vi ska fika med klassen, (med dom som kommer, typ bara jag) sen ska vi dra till kyrkan. Sen ska jag gå i affärer och köpa alla julklappar till familjen.

Thats my day before christmas!

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0