Kärlek!

Hej!
Jag måste vara säga det att jag har träffat en sån underbar person som kan vara den rätta, men man vet aldrig och det är det jag ska ta reda på, med jämna mellanrum. Än så länge så är det helt magiskt, jag tror jag är kär. Konversationerna vi har på sms är helt otroliga, det finns något mellan oss, jag tror på de. För dom tre gånger som vi har träffats har varit så awesome! Finner inte orden för honom, han kan ha det lilla extra som för ihop oss. Men jag ska se vart detta leder, sakta men säkert. Jag har iaf fått höra att han gillar mig. Och jag var tvungen att säga det till honom på riktigt, och han kände likadant och sa det till mig med.

JAG ÄR KÄR!! :D

Kiss and hugs / J.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Aaaaaaaws:))jag hopppas verkligen på er!!! Och jag tror på att det lommer gå bra!ni är fina ihop!!!:D<3

2012-12-18 @ 18:08:35
URL: http://rockasta.devote.se
Postat av: Jessica

Det känns som att det kan bli något mellan oss. Tänker på honom hela tiden :) tack Asta :) <3

2012-12-19 @ 19:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0