Myskväll!

Hej!
Morgonen började ju smärtsam! Jag vaknar vid åtta och mår fortfarande illa, varför vet jag inte, det började igårkväll, men det sitter i fortfarande. Kan inte äta så mycket, så jag går runt och är hungrig hela tiden. Men sen efter två timmar ät väl klockan tio halv elva, alla andra är vakna och jag ligger och sover fortfarande. Sedan kommer min syster och trampar sönder min fot när jag sover, och det gör ju så jävla ont när man inte är vaken, gör väl ont annars med men man är så mjuk och ledlös typ. Och sen när jag ska ta på mig mitt linne så drämmer jag in min näve i väggen och slår till min knoge stenhårt, inte så speciellt skönt! Sen när jag ska sätta mig på huk så går mina nyaste byxor sönder, jävligt kul då! inte länge sen jag köpte dom :/ Och nu för en stund sen snubblade jag på mattan och stortån knaka, allt ska hända idag. Men dagen är inte över. Får se vad som händer ikväll på bowlingen :p haha!

Det kommer nog bli kul ikväll, ha en liten myskväll med tjejerna. Synd att inte Sofia kunde vara med :/

Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, sen fixa sig till kvällen :)

Kiss and hugs / J.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/820562/images/2012/pic_50cc9019e087c35047777bc1.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0