Nyårsafton!

Hej!
Sista inlägget för i år 2012 och jag vill tacka alla som jag har träffat innan detta år tar slut. Detta pr har varit både upp och ner. Men jag kan lova att det slutar för jävla bra och det nya året, 2013, kommer börja fantastiskt bra. För jag kommer vara med min John vid tolvslaget och en bättre början på det nya året kan man inte ha! Plus att jag firar det tillsammans med min fina vän Astrid! Vi kommer rocka sönder hela lägenheten. Ikväll blir det att lära känna massa nytt folk och ha kul som fan!

Tack så mycket allt folk som jag har varit med och om några timmar börjar ett nytt och förhoppningsvis bättre kapitel av mitt nya liv! LOVE YOU ALL! :*

GOTT NYTT ÅR MINA ÄLSKLINGAR! <3

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0