Sjuk...

Hej!
Det började i fredag och har bara blivit värre...inte kul att vara sjuk. Det började med att jag började få ont i halsen, sedan på lördagskvällen började rösten ändra form, jag blev hes. Sen blev det inte bättre när vi var ute på krogen..skrek ju så alla kunde höra vad jag sa. Men jag fick ju träffa min älskade John iaf. Vilket var fantastiskt. Men jag är rädd för att jag ska smitta honom, det vill jag verkligen inte. Förhoppningsvis ska vi ses under jullovet, och då vill jag vara frisk.

Det är jätte jobbigt att hosta, nysa, bita mig i tungan, snyta mig 24/7 och vara HES! Det är så sjukt jobbigt, måste anstränga mig för att folk ska höra vad jag säger. Vet inte om jag orkar åka till skolan denna sista vecka. Det är så sjukt jobbigt att bara vaken, är trött och seg hela tiden. Så vi får se imorgon om jag kommer iväg eller inte!

Jag måste ju fixa julklappar innan måndag! För om en vecka är det julafton..och mamma, jag och lillebror har gjort vårat pepparkakshus, fast jag kolla mest på, p.g.a att jag är sjuk!

Och idag är det ingen vanlig dag, för idag är det min mammas födelsedag! Grattis mamma! <3 (mamma på bild)

Kiss and hugs from a sick girl / J.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker synd om dig gummsis!!hoppas di snart är frisk!!
Lade märke till "älskade John" ;) thihi

2012-12-18 @ 18:06:13
Postat av: Jessica

Tack!, haha aa han är så fin! :D

2012-12-19 @ 19:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0