En bra dag eller en dålig dag?

Hej!
Är detta en bra dag eller dålig dag? jag vet inte riktigt, båda kanske? Det som är bra i alla fall är att jag ska på ljusparty ikväll hos min syster, ska pussa massa på min systerdotter Alicia, min lilla prinsessa!

Det dåliga är att jag har så fruktansvärt ont i handleden så jag vet inte vad jag ska göra. Undersöka eller bara ta och linda det med någonting själv? inte för att det har funkat den senaste månaden, för jag har haft ont i över en månad nu, så något problem är det väl. Men jag vet inte om jag ska gå och undersöka det eller inte.

Och det andra dåliga är att jag måste släpa med min stora väska över hela skolan, inte speciellt bra för min rygg, men vad gör man inte om man ska åka fram och tillbaka till sina föräldrar.

Men det var väl de lilla jag hade att berätta, inget speciellt, men alltid något!

PS: kan berätta lite om min dag som var igår. Efter skolan var jag barnvakt åt min syster. Hon skulle på intervju på Subway så jag skulle ta hand om hennes döttrar, plus katten....katten Gizmo var värre än Alicia och Tindra, han satt under köksbordet och kräktes...gissa vem som fick städa efter honom? jo jag...
Hoppas att du får ett jobb snart sis! YOU GO GIRL! <3

Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0