Fin dag!








Hej!
Idag har Bengan, jag, Sebastian, Tova och Linnea varit och åkt skridskor i Gistad. Det var lite stelt och svårt i början, men sen fick jag fart på det. Lite väl mycket fart kanske, hehe... Jag och Bengan skulle lyfta Sebastian, han höll i sebbes skridskor och jag i sebbes armar, men vi han knappt åka en meter innan jag sätter i mina taggar i isen och faller framåt och glider en meter, hahahha... Mina händer hann inte reagera eftersom jag fortfarande höll i sebbes armar när jag föll, så jag tog emot med min armbågar, inte så jätteskönt. Men roligt som fan va det....tyckte vi alla, kanske till och med dom andra som var där, hahahha! Synd att man inte fick med det på film..

Satt för en stund sen och skulle föra över lite bilder, som jag skulle lägga upp här på bloggen, men innan jag förde över dom kommer Bengan och sgäer att det är en fin solnedgång vid altan, och den va väldig fin och mysig tycker jag, väldigt orange. Så jag var bara tvungen att ta en bild, eller fler! Ganske nöjd med bilden faktiskt.

Snart ska jag gå och göra iordning mig, för vis 18.00 ska vi på 20-års kalas, Björn fyller år. Det blir goooooooood mat har jag hört. Oxfilé och potatisgratäng, mums filibabba! :D GRATTIS BJÖRN!

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0